-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
- Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het service- en administratieve team. Je zorgt ervoor dat alles soepel verloopt en dat de productiviteit hoog blijft.
- Je houdt de vinger aan de pols bij installaties, interventies en onderhoudswerkzaamheden. Dankzij jouw planning loopt alles als een geoliede machine.
- Je beheert nauwgezet het onderdelen en toestellen, zodat we altijd klaarstaan om in actie te komen.
- Je werkt nauw samen met de vestigingsmanager en rapporteert over de voortgang van de werkzaamheden en de prestaties van het team.
Jouw profiel
- Je hebt een technische en/of theoretische kennis op minimaal A2-niveau of minstens 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
- Minimaal 5 jaar ervaring in dispatching is een must.
- Je bent een dynamische en flexibele teamspeler die houdt van orde en overzicht.
- Je beheerst zowel het Nederlands als het Frans, zowel schriftelijk als mondeling.
- Je werkt klantvriendelijk en denkt steeds in oplossingen voor onze klanten.
- Je hebt uitstekende computervaardigheden, vooral in Excel en Word.
Arbeidsvoorwaarden
- Een voltijds bediendecontract voor onbepaalde duur (39 uren/week).
- Geniet van 20 wettelijke verlofdagen, 7 A.D.V.-dagen en feestdagen. Flexibele uren.
- We bieden een aantrekkelijk loonpakket (€3800-€4700) aan met groeps- en ziekteverzekering, eco-cheques en meer.
- Team van 10 mensen.
Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende ? Aarzel dan niet om een e-mail te sturen met jouw cv naar arnaud@edconsult.be of ons te bellen op +32479418527.
Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze rol? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen helpen en hij/zij een droomjob krijgt, ontvang je maar liefst €250 als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend