Terug naar overzicht
  • Plaats

    Kuurne

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

Ben jij de spelverdeler die digitale issues rond ons klantenplatform weet te kaderen en verantwoordelijk is voor eersteklas ondersteuning aan onze interne medewerkers en externe klanten? Wij zijn op zoek voor onze klant naar een Digital Support Officer die de digitale (r)evolutie zal ondersteunen en een essentiële rol speelt in de missie om klanten een schitterende digitale ervaring te bezorgen.

Jouw Taken:

  • Als online aanspreekpunt via mail, telefoon of chat, behandel je vragen of issues zoals inlogproblemen, gebruikerskwesties of onjuiste vermeldingen op het platform.
  • Je probeert zelf via gebruikersinstellingen of configuratie de klant te helpen en dispatcht technische issues naar de juiste experts.
  • Met vlotte, geduldige, en sympathieke communicatie formuleer je passende antwoorden naar onze klanten.
  • Je bent verantwoordelijk voor testing van nieuwe features in ons bedrijfseigen CRM-systeem en voor oplossingen na tussenkomst van technische experts.
  • Live chatfunctie? Jij behandelt binnenkomende vragen gericht en snel, met behoud van je klantgerichte focus.
  • Je zorgt ervoor dat de gevraagde documentatie de klant bereikt.
  • Als digitale ambassadeur signaleer je diverse verbeterpunten en neem je initiatief om onze digitale processen te optimaliseren.

Functie eisen

Wij zoeken een Digital Support Officer met:

  • Ervaring als meertalige dispatcher van binnenkomende servicevragen, waarbij je diploma minder weegt dan relevante ervaring.
  • Het doel om klanten een schitterende digitale ervaring te bezorgen door professionele en klantgerichte communicatie en actieve probleemoplossing.
  • Stressbestendigheid en het vermogen om goed te functioneren in een drukkere omgeving, met een geduldige en empathische houding.
  • Creativiteit in het vinden van oplossingen in een snel veranderende omgeving.
  • Resultaatgerichtheid en denken in termen van klantentevredenheid als vanzelfsprekend.
  • Vlekkeloos Nederlands en Frans, zowel gesproken als geschreven.

Arbeidsvoorwaarden

Onze klant biedt jou een gevarieerde job in een innovatief en sterk groeiend bedrijf in de energiesector. Een plezierige bedrijfscultuur waar collega’s je met open armen ontvangen. Samen streven ze naar een betere, duurzame wereld. Groeikansen, initiatief nemen en ondernemen staan centraal. Het kantoor is vlot bereikbaar met de wagen of de fiets.

  • Brutoloon ligt in lijn met jouw ervaring;
  • Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag;
  • Er wordt een fulltime betrekking aangeboden in een 40u week met 12 ADV dagen;
  • Je werkt van maandag tot en met vrijdag van 8u30 tot 17u00.
  • Contract van onbepaalde duur;

Solliciteer nu en draag bij aan een duurzame toekomst!

Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende functie? Aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen met jouw cv naar charlottedc@edconsult.be of bel ons op +32485145905.

Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze rol? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen helpen en hij/zij een droomjob krijgt, ontvang je maar liefst €250 als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures