Terug naar overzicht
  • Plaats

    Kuurne

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

Als Customer Service Teamlead ligt jouw missie in het begeesteren van het Customer Service Team en het tillen van de werking naar een hoger digitaal niveau. Jij bent de sleutelfiguur die verantwoordelijk is voor het volledige reilen en zeilen binnen het Customer Service Team. De totale verwerking en opvolging van energiemandaten en -contracten vallen onder jouw hoede, waarbij je nauw samenwerkt met het Operational Lead en het sales- en marketingteam.

Jouw Taken:

  • Je bent de motor achter de strategie om onze organisatie in alle klantencontacten te sturen naar Customer Excellence, waarbij CX geen trend is maar jouw passie.
  • Operationeel maak je integraal deel uit van het team en ondersteun je actief en overtuigend.
  • In samenwerking met de Operational Lead optimaliseer en implementeer je een snelle en kwaliteitsvolle klantenservice op het gebied van planning, organisatie, en verdere opvolging.
  • Proactieve acties worden ondernomen om sterke relaties met de professionele klanten te behouden en te verbeteren.
  • Als Customer Service Teamlead draag je verantwoordelijkheid voor de belangrijkste accounts en volg je de meer complexe dossiers op, waarbij je fungeert als het aanspreekpunt in geval van escalatie en coördinatie.
  • Op projectbasis verdiep je je in actuele thema’s zoals hun tools en processen.
  • Je coacht en motiveert je team, inspireert hen met praktische tips en tricks, en begrijpt het belang van persoonlijke ontwikkeling.

Functie eisen

Wij zoeken een communicatieve en gedreven teamlead, met:

  • Een passie voor Customer Excellence die je blij en energiek maakt.
  • Bij voorkeur leidinggevende ervaring in Customer Service, waarbij een Bachelor mooi meegenomen is.
  • Coördinatie van conflicterende prioriteiten is voor jou een tweede natuur.
  • Creativiteit in het vinden van oplossingen in een snel veranderende omgeving.
  • Oog voor detail, proactiviteit en organisatorische vaardigheden.
  • Resultaatgericht werken en denken in termen van klantentevredenheid als vanzelfsprekend beschouwen.
  • Digitale en menselijke denkwijze, waarbij efficiëntie en klantgerichtheid hand in hand gaan.
  • Uitstekende beheersing van zowel Nederlands als Frans.

Arbeidsvoorwaarden

Onze klant biedt jou een gevarieerde job in een innovatief en sterk groeiend bedrijf in de energiesector. Een plezierige bedrijfscultuur waar collega’s je met open armen ontvangen. Samen streven ze naar een betere, duurzame wereld. Groeikansen, initiatief nemen en ondernemen staan centraal. Het kantoor is vlot bereikbaar met de wagen of de fiets.

  • Brutoloon ligt in lijn met jouw ervaring;
  • Firmawagen + tankkaart;
  • Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag;
  • Er wordt een fulltime betrekking aangeboden in een 40u week met 12 ADV dagen;
  • Je werkt van maandag tot en met vrijdag van 8u30 tot 17u00.
  • Contract van onbepaalde duur;

Solliciteer nu en draag bij aan een duurzame toekomst!

Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende functie? Aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen met jouw cv naar charlottedc@edconsult.be of bel ons op +32485145905.

Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze rol? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen helpen en hij/zij een droomjob krijgt, ontvang je maar liefst €250 als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures