-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Jouw functie
Ben jij een administratieve duizendpoot die graag het overzicht bewaart, kritisch naar masterdata kijkt en energie haalt uit het oplossen van praktische uitdagingen? Dan is dit misschien wel jouw nieuwe job!
Wij zoeken een Aankoopmedewerker die nauwkeurig werkt, structuur brengt in een veelheid van mails en vragen, en met de nodige stressbestendigheid kleine en grote "brandjes" weet te blussen.
Wat ga je doen?
Als Aankoopmedewerker speel je een cruciale rol binnen het aankoopteam. Jouw takenpakket bestaat uit drie belangrijke luiken:
- Behandeling van backorderlijsten
- Je bekijkt stockproblemen die door het systeem gesignaleerd worden.
- Je analyseert lijn per lijn of er effectief een probleem is en onderneemt de nodige acties om dit op te lossen of te vermijden.
- Stockbeheer
- Je volgt productgroepen regelmatig op.
- Je beslist of er bijbestellingen nodig zijn en zorgt ervoor dat de voorraadniveaus correct blijven.
- Prijsaanvragen en administratie
- Je behandelt prijsaanvragen die via de verkoopdienst binnenkomen.
- Je vergelijkt prijzen, voert ze correct in, maakt bestellingen aan en verwerkt orderbevestigingen.
Belangrijk: dit is een job met een repetitief karakter. Je bent dagelijks bezig met prijsaanvragen, ingaven en controles. We zoeken geen harde onderhandelaar, maar iemand die begrijpt wat masterdata betekent en suggesties durft geven waar nodig.
Jouw profiel
- Je hebt bij voorkeur een bachelor diploma of gelijkwaardige ervaring in een functie binnen aankoop.
- Je werkt kritisch en nauwkeurig met masterdata en laat je niet snel uit je lood slaan.
- Je beheerst het Nederlands uitstekend, een professionele kennis van Frans en Engels is vereist.
- Je bent een teamplayer, maar kan ook zelfstandig prioriteiten stellen.
- Je gaat gestructureerd om met een grote hoeveelheid mails en weet (op termijn) de juiste prioriteiten te leggen.
- Je hebt een vlotte kennis van MS Office; ervaring met ERP-systemen is een troef.
- Je bent communicatief, klantgericht en neemt initiatief om processen te verbeteren.
Arbeidsvoorwaarden
- Contract van onbepaalde duur;
- 32 dagen verlof (12 ADV dagen bovenop 20 wettelijke verlofdagen);
- Competitief salarispakket in lijn met ervaring en potentieel (€2900 - €4250 bruto);
- Maaltijdcheques en eco-cheques;
- Kosten eigen aan werkgever;
- Moderne werkomgeving wwarin je terechtkomt in een team met 4 toffe collega's.
- Gevarieerd takenpakket met directe impact op de onderneming;
- Vers fruit voor alle medewerkers;
- Meegroeimogelijkheden binnen een dynamische en succesvolle organisatie.
Interesse? Stuur een mailtje naar charlottedc@edconsult.be of geef ons een belletje op +32485145905.
Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze functie? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen helpen en hij/zij een droomjob krijgt, storten we maar liefst 250 euro op jouw rekening als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend