-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
- Beheer van inkomende oproepen en e-mails als eerste aanspreekpunt van het bedrijf.
- Opbouwen en onderhouden van duurzame relaties met externe contactpersonen, waaronder verzekeringsmaatschappijen en makelaars.
- Zorgvuldig beheren van elk dossier en het bieden van adequate ondersteuning aan interne en externe belanghebbenden.
- Coördinatie en aansturing van experts binnen het team, inclusief planning en actieve opvolging van lopende dossiers.
Jouw profiel
- Aantoonbare ervaring in administratieve taken, bij voorkeur in schadebehandeling en expertise.
- Uitstekende organisatorische en planningsvaardigheden, met een focus op nauwkeurigheid en structuur.
- Sterke klantgerichtheid en communicatieve vaardigheden, zowel intern als extern.
- Zowel een teamspeler als in staat om zelfstandig te werken.
- Grondige kennis van Microsoft Office toepassingen.
Arbeidsvoorwaarden
- Een veelzijdige job met een aantrekkelijk salaris (2400-3800 euro).
- Aangevuld met extralegale voordelen: waaronder een elektrische fiets, maaltijdcheques en ecocheques.
- Fulltime of 4/5.
- Je wordt onderdeel van een stabiele organisatie met een menselijke aanpak.
- Een aangename werkplek binnen een rustige omgeving.
- Een omgeving waar je jezelf kan ontwikkelen.
- Mogelijkheid om uw takenpakket op termijn met meer verantwoordelijkheden uit te bouwen.
Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende rol als dossierbeheerder? Aarzel dan niet om een e-mail te sturen met jouw cv naar charlottedc@edconsult.be of ons te bellen op +32485145905.
Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze functie? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen aannemen en hij/zij een droomjob krijgt, storten we maar liefst 250 euro op jouw rekening als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend