-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
- Bestelbonnen opmaken, dit in samenwerking met de technisch magazijnier;
- Leveringstermijnen opvolgen;
- Facturatie controleren en corrigeren waar nodig;
- Personeelsplanning opmaken;
- Personeelsuren van de arbeiders registreren en opvolgen;
- Actielijsten digitaal bijwerken;
- Andere administratieve taken.
Jouw profiel
- Ervaring in een soortgelijke functie is mooi meegenomen, maar geen must;
- Je bent dynamisch en positief ingesteld;
- Je kan zelfstandig, nauwkeurig en zorgvuldig werken;
- Je beschikt over de nodige organisatorische en administratieve vaardigheden;
- Je kan het hoofd koel houden in stressvolle situaties;
- Je kan vlot overweg met MS Office.
Arbeidsvoorwaarden
- Vanaf je eerste dag word je omringd door gepassioneerde collega’s, die graag hun kennis en ervaring met je delen. Door het dynamische karakter van onze onderneming en een brede waaier aan opdrachten houden we je fris en word je voortdurend uitgedaagd.
- Voltijds contract van onbepaalde duur.
- Een aantrekkelijk salaris(€2800-€3200) aangevuld met extralegale voordelen.
Ben je geïnteresseerd in deze functie? Aarzel dan niet om een e-mail te sturen met jouw cv naar arnaud@edconsult.be of ons te bellen op +32479418527.
Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze functie? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen aannemen en hij/zij een droomjob krijgt, storten we maar liefst 250 euro op jouw rekening als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend