-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
- Je bent verantwoordelijk voor alle boekhoudactiviteiten van A tot Z in Navision.
- Je leidt de maandelijkse afsluitingen voor meerdere entiteiten en helpt bij de opmaak van kwartaal- en jaarrekeningen.
- Je helpt bij de consolidatie van financiële staten over de hele groep.
- Je zorgt voor een vlot facturatieproces tussen de verschillende bedrijven binnen de groep.
- Je waakt over de naleving van boekhoudstandaarden en fiscale regelgeving en ondersteunt interne en externe audits.
- Je zorgt ervoor dat de financiële gegevens altijd accuraat en up-to-date zijn.
- Je stelt de jaarrekeningen op voor verschillende entiteiten en ondersteunt de opmaak van de geconsolideerde groepsrekeningen.
- Je maakt consistente en accurate rapporten op verschillende consolidatieniveaus.
- Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen, klanten en leveranciers om de financiële processen soepel te laten verlopen.
- Je ondersteunt de Finance Manager en coördineert taken binnen de verschillende teams met stakeholders.
- Je begeleidt junior accountants, stuurt hun werk aan en helpt bij de onboarding en training van nieuwe collega’s.
- Je denkt actief mee over efficiëntere werkmethodes en ondersteunt de integratie van nieuwe boekhoudsoftware en ERP-systemen.
Jouw profiel
- Je beschikt over een Bachelor- of masterdiploma in Accounting.
- Minstens 10 jaar in een gelijkaardige rol in een internationale context.
- Vlot met Navision en Office 365;
- Grondig inzicht in boekhoudprincipes en financiële rapporteringsnormen.
- Ervaring met het aansturen van teams en het realiseren van continue verbeteringen.
- Sterke communicatievaardigheden in Nederlands en Engels; kennis van Frans is een troef.
- Een scherp oog voor detail en een passie voor correcte financiële rapportering.
Arbeidsvoorwaarden
- Loon: €5000 - €6500 bruto; (Afhankelijk van ervaring);
- Bedrijfswagen + Tankkaart;
- Bonussen: niet-recurrente CAO90-bonus & twee jaarlijkse brutopremies;
- Impact: Je wordt het aanspreekpunt voor internationale vestigingen en helpt processen verbeteren binnen een dynamisch team.
- Smartphone + Laptop;
- Netto-onkostenvergoeding;
- Groeps-en Hospitalisatieverzekering;
- Maaltijdcheques & ecocheques;
- Glijdende uren en 2 dagen thuiswerk;
- Aandacht voor opleidingen, zowel intern als extern;
- Een uitdagende rol met verantwoordelijkheden;
- Een aangename werksfeer met teambuildingactiviteiten en sociale events;
Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende functie? Aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen met jouw cv naar charlottedc@edconsult.be of bel ons op +32485145905.
Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze rol? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen helpen en hij/zij een droomjob krijgt, ontvang je maar liefst €250 als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend