Terug naar overzicht
  • Plaats

    Roeselare

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

  • Je bent verantwoordelijk voor alle boekhoudactiviteiten van A tot Z in Navision.
  • Je leidt de maandelijkse afsluitingen voor meerdere entiteiten en helpt bij de opmaak van kwartaal- en jaarrekeningen.
  • Je helpt bij de consolidatie van financiële staten over de hele groep.
  • Je zorgt voor een vlot facturatieproces tussen de verschillende bedrijven binnen de groep.
  • Je waakt over de naleving van boekhoudstandaarden en fiscale regelgeving en ondersteunt interne en externe audits.
  • Je zorgt ervoor dat de financiële gegevens altijd accuraat en up-to-date zijn.
  • Je stelt de jaarrekeningen op voor verschillende entiteiten en ondersteunt de opmaak van de geconsolideerde groepsrekeningen.
  • Je maakt consistente en accurate rapporten op verschillende consolidatieniveaus.
  • Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen, klanten en leveranciers om de financiële processen soepel te laten verlopen.
  • Je ondersteunt de Finance Manager en coördineert taken binnen de verschillende teams met stakeholders.
  • Je begeleidt junior accountants, stuurt hun werk aan en helpt bij de onboarding en training van nieuwe collega’s.
  • Je denkt actief mee over efficiëntere werkmethodes en ondersteunt de integratie van nieuwe boekhoudsoftware en ERP-systemen.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een Bachelor- of masterdiploma in Accounting.
  • Minstens 10 jaar in een gelijkaardige rol in een internationale context.
  • Vlot met Navision en Office 365;
  • Grondig inzicht in boekhoudprincipes en financiële rapporteringsnormen.
  • Ervaring met het aansturen van teams en het realiseren van continue verbeteringen.
  • Sterke communicatievaardigheden in Nederlands en Engels; kennis van Frans is een troef.
  • Een scherp oog voor detail en een passie voor correcte financiële rapportering.

Arbeidsvoorwaarden

  • Loon: €5000 - €6500 bruto; (Afhankelijk van ervaring);
  • Bedrijfswagen + Tankkaart;
  • Bonussen: niet-recurrente CAO90-bonus & twee jaarlijkse brutopremies;
  • Impact: Je wordt het aanspreekpunt voor internationale vestigingen en helpt processen verbeteren binnen een dynamisch team.
  • Smartphone + Laptop;
  • Netto-onkostenvergoeding;
  • Groeps-en Hospitalisatieverzekering;
  • Maaltijdcheques & ecocheques;
  • Glijdende uren en 2 dagen thuiswerk;
  • Aandacht voor opleidingen, zowel intern als extern;
  • Een uitdagende rol met verantwoordelijkheden;
  • Een aangename werksfeer met teambuildingactiviteiten en sociale events;

Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende functie? Aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen met jouw cv naar charlottedc@edconsult.be of bel ons op +32485145905.

Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze rol? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen helpen en hij/zij een droomjob krijgt, ontvang je maar liefst €250 als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures