Terug naar overzicht
  • Plaats

    Antwerpen

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

Als ervaren contract manager maak je deel uit van de dienst contractmanagement. Samen met je team zorg je ervoor dat alle contractuele aspecten van het project worden nageleefd. Werken als contractmanager bij onze klant betekent diversiteit in (deel)projecten, mensen, vraagstukken en uitdagingen. Je bent een adviseur, onderhandelaar, beslisser en probleemoplosser in één. Dit vereist optimale communicatie met verschillende diensten en teams, evenals correcte communicatie naar onderaannemers en de klant toe.

Takenpakket:

  • Schrijven van brieven en tijdige waarschuwingen.
  • Opmaken van dossiers voor compenseerbare voorvallen in samenwerking met diensten calculatie en planning.
  • Opmaken van offertes in samenwerking met diensten calculatie en planning.
  • Opmaken, evalueren en onderhandelen van onderaannemingscontracten en leverancierscontracten.
  • Opvolgen van naleving van contractuele condities gedurende de projectduur richting klant.
  • Opvolgen van naleving van contractuele condities door onderaannemers en leveranciers; relaties opbouwen en onderhouden door als contactpersoon op te treden bij contractuele kwesties.
  • Structureel en consequent bijhouden van administratie voor alle contractcorrespondentie en -documentatie.
  • Communiceren met alle belanghebbenden over contract-gerelateerde informatie..
  • Opstellen en opvolgen van contractuele complianceprocessen en -procedures; problemen met non-compliance identificeren.

Functie eisen

  • Je bent in het bezit van een master diploma in Rechten of Burgerlijk-/ Industrieel ingenieur.
  • Minimum 5 jaar ervaring in contractmanagement.
  • Uitstekende kennis van het Nederlands. Bij voorkeur ook Engels en Frans, met een grondige kennis van juridische en contractuele terminologie.
  • Je hebt een goede kennis van de Belgische wetgeving. Kennis van de private en publieke markt.
  • Je beschikt over de kwaliteit om je collega's te motiveren en samen met hen aan de slag te gaan.
  • Je hebt de vaardigheid om je ideeën, standpunten en boodschappen op een heldere, overtuigende en gestructureerde manier te communiceren naar verschillende stakeholders.

Arbeidsvoorwaarden

  • Loon: Afhankelijk van ervaring (stevig loon);
  • Bedrijfswagen + Laadpas;
  • Netto-onkostenvergoeding;
  • Laptop+gsm;
  • Flexibele uren + thuiswerk;
  • Maaltijdcheques & ecocheques;
  • Groeps-en hospitalisatieverzekering;
  • Aandacht voor opleidingen, zowel intern als extern;
  • De kans om deel uit te maken van een organisatie die innovatie en duurzaamheid hoog in het vaandel heeft;
  • Een uitdagende rol met verantwoordelijkheden;
  • Een aangename werksfeer met teambuildingactiviteiten en sociale events;

Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende functie? Aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen met jouw cv naar charlottedc@edconsult.be of bel ons op +32485145905.

Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze rol? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen helpen en hij/zij een droomjob krijgt, ontvang je maar liefst €250 als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures