-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
-
Verwerken van aankoopfacturen en zorgen voor een correcte administratieve opvolging
-
Ondersteunen bij het opmaken van betalingen aan leveranciers
-
Behandelen van herinneringen op leveranciersniveau en opvolgen van openstaande posten
-
Meehelpen bij de voorbereiding van de maand- en jaarafsluiting
-
Nauw samenwerken met interne afdelingen en externe partners om een vlotte financiële flow te garanderen
Functie eisen
-
Je hebt ervaring als administratief medewerker binnen een boekhoudkundige afdeling of in een gelijkaardige rol. Ervaring in de bouwsector is een pluspunt
-
Je communiceert vlot in het Nederlands en Frans, zowel mondeling als schriftelijk
-
Je hebt een goede kennis van MS Office; ervaring met Navision is een troef
-
Soft skills:
-
Je bent communicatief sterk en kan je goed inleven in anderen
-
Je werkt gestructureerd en behoudt het overzicht, ook bij veranderende omstandigheden
-
Je hebt een proactieve en oplossingsgerichte houding
-
Je bent een teamspeler die energie en enthousiasme uitstraalt
-
Arbeidsvoorwaarden
- Loon afhankelijk van ervaring;
- Laptop+gsm;
- Flexibele uren + thuiswerk;
- Maaltijdcheques & ecocheques;
- Groeps-en hospitalisatieverzekering;
- Aandacht voor opleidingen, zowel intern als extern;
Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende functie? Aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen met jouw cv naar arnaud@edconsult.be of bel ons op +32479418527.
Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze rol? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen helpen en hij/zij een droomjob krijgt, ontvang je maar liefst €250 als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend