Terug naar overzicht
  • Plaats

    Wommelgem

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

  • Verwerken van aankoopfacturen en zorgen voor een correcte administratieve opvolging

  • Ondersteunen bij het opmaken van betalingen aan leveranciers

  • Behandelen van herinneringen op leveranciersniveau en opvolgen van openstaande posten

  • Meehelpen bij de voorbereiding van de maand- en jaarafsluiting

  • Nauw samenwerken met interne afdelingen en externe partners om een vlotte financiële flow te garanderen

Functie eisen

  • Je hebt ervaring als administratief medewerker binnen een boekhoudkundige afdeling of in een gelijkaardige rol. Ervaring in de bouwsector is een pluspunt

  • Je communiceert vlot in het Nederlands en Frans, zowel mondeling als schriftelijk

  • Je hebt een goede kennis van MS Office; ervaring met Navision is een troef

  • Soft skills:

    • Je bent communicatief sterk en kan je goed inleven in anderen

    • Je werkt gestructureerd en behoudt het overzicht, ook bij veranderende omstandigheden

    • Je hebt een proactieve en oplossingsgerichte houding

    • Je bent een teamspeler die energie en enthousiasme uitstraalt

Arbeidsvoorwaarden

  • Loon afhankelijk van ervaring;
  • Laptop+gsm;
  • Flexibele uren + thuiswerk;
  • Maaltijdcheques & ecocheques;
  • Groeps-en hospitalisatieverzekering;
  • Aandacht voor opleidingen, zowel intern als extern;

Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende functie? Aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen met jouw cv naar arnaud@edconsult.be of bel ons op +32479418527.

Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze rol? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen helpen en hij/zij een droomjob krijgt, ontvang je maar liefst €250 als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures