-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
- Je volgt op van A tot Z: registratie, opvolging en terugkoppeling.
- Je vraagt extra info op bij collega’s of klanten bij onvolledige of onduidelijke dossiers (mail/telefoon).
- Je stelt creditnota’s en debetnota’s op bij fouten of afwijkingen.
- Je controleert en laat de facturatieruns in SAP vlot verlopen.
- Je boekt inkomende facturen en zorgt voor een correcte administratieve flow.
- Je vergelijkt facturen met recepties in het systeem en zorgt voor nauwkeurige verwerking.
Functie eisen
- Je hebt ervaring in een administratieve functie, bij voorkeur in een klantgerichte of boekhoudkundige context.
- Je beschikt over een bachelor diploma of gelijkwaardige ervaring.
- Je communiceert vlot in het Nederlands en hebt een goede basiskennis van het Frans en Engels.
- Je bent nauwkeurig, georganiseerd en werkt graag alles correct af.
- Je neemt initiatief en verantwoordelijkheid, maar bent ook een echte teamplayer.
- Klantgericht, oplossingsgericht en flexibel? Dat ben jij van nature.
Arbeidsvoorwaarden
- Een marktconform loon (€3000-€3650) dat meegroeit met jouw ervaring.
- Contract van onbepaalde duur.
- 32 verlofdagen (20 wettelijke + 12 ADV).
- Maaltijdcheques van €5/dag.
- Hospitalisatieverzekering voor extra gemoedsrust.
- Ecocheques voor duurzame aankopen.
- Een flexibel cafetariaplan op maat van jouw voorkeuren.
- Een moderne en comfortabele werkplek.
- Vers fruit en een gezonde werkomgeving.
En last but not least: een team van topcollega’s die er samen voor gaan.
Interesse? Stuur een mailtje naar arnaud@edconsult.be of geef ons een belletje op +32479418527.
Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze functie? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen helpen en hij/zij een droomjob krijgt, storten we maar liefst 250 euro op jouw rekening als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend