Terug naar overzicht
  • Plaats

    Kontich

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

  • Je staat in voor de voorbereiding en opvolging van een portefeuille klantendossiers onder toezicht van een teamleader.
  • Je bent oa. verantwoordelijk voor het opmaken en uitvoeren van audits en belastingaangiftes, zowel personen- als vennootschapsbelastingen.
  • Je bereidt de BTW-aangifte en kwartaalafwerking van de dossiers voor.
  • Je staat in voor de balans en bijhorende rapporteringen.
  • Je neemt regelmatig contact op met je klanten om vragen te beantwoorden, ontbrekende gegevens op te vragen en anticipeert op de noden van de klant.
  • Ter optimalisatie van de onderneming van je klant verleen je hen deskundig advies op boekhoudkundig, financieel en fiscaal vlak.
  • Je werkt nauw samen met je collega’s om steeds proactief de beste oplossingen te voorzien voor onze klanten.
  • Als senior profiel organiseer je ook eindbesprekingen met klanten en ondersteun je juniors in hun functie.

Jouw profiel

  • Je bent minstens in het bezit van een Bachelor diploma Accountancy – Fiscaliteit en hebt enkele jaren relevante werkervaring opgebouwd in een boekhoud-/ of accountantskantoor.
  • Je beschikt over een goede kennis van boekhouden en BTW wetgeving. Een basiskennis van personenbelasting en vennootschapsbelasting is een pluspunt.
  • Je werkt snel, foutloos en nauwkeurig.
  • Het spreekt voor zich dat je perfect kan omgaan met deadlines en stressbestendig moet kunnen werken.
  • Het is belangrijk dat je van nature analytisch, integer en tactvol bent.
  • Je hebt een logisch denkvermogen dat maakt dat je snel inzicht hebt in de werking van verschillende softwarepakketten.
  • Je bent gedreven, zelfstandig en oplossingsgericht.
  • Je bent klantgericht en sociaalvaardig met oog voor permanente verbetering en adviseert je klanten hierin proactief.
  • Je bent leergierig en op zoek naar een uitdagende functie waar je met veel ambitie en motivatie te werk wilt gaan.
  • Last but not least ben jij een echte teamplayer en vind je het belangrijk om een goede klik met jouw team en klanten te hebben.

Arbeidsvoorwaarden

  • We bieden jou een interessante veelzijdige vaste job met veel verantwoordelijkheden die je met beide handen kan grijpen.
  • Wij bieden je de ondersteuning, begeleiding en opleiding die nodig is om te ontwikkelen en door te groeien.
  • Je krijgt de mogelijkheid om autonoom en met flexibele uren te werken. Tot 4 dagen in de week thuiswerken. 
  • Je maakt deel uit van een dynamisch enthousiast team dat elkaar versterkt en ondersteunt!
  • In ruil voor jouw inzet, motivatie, ervaring en competenties word je beloond met een aantrekkelijk salarispakket inclusief extralegale voordelen (o.a. bedrijfswagen).

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Aarzel dan niet om een e-mail te sturen met jouw cv naar arnaud@edconsult.be of ons te bellen op +32479418527.

Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze functie? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen aannemen en hij/zij een droomjob krijgt, storten we maar liefst 250 euro op jouw rekening als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures