Terug naar overzicht
  • Plaats

    Kuurne

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

Als Technisch Administratief Bediende ondersteun je de Project Managers en Engineers door middel van administratieve taken, waardoor je een cruciale rol speelt binnen het projectteam. Je werkt nauw samen met ervaren collega’s in een dynamisch team, waarbij je de mogelijkheid krijgt om jouw eigen verantwoordelijkheden te dragen.

Je komt terecht in het hart van de dynamische energieomgeving en je wordt gevormd tot een gepassioneerde energie-expert die de impact van energietransitie begrijpt en met enthousiasme deelt met de wereld. 

  • Na een grondige opleiding ben je verantwoordelijk voor diverse dagelijkse administratieve taken en opvolgingen die bij onze projecten horen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het verzamelen van ontbrekende informatie om onze dossiers te vervolledigen.
  • Samen met het team bouw je een netwerk uit van sterke klantrelaties.
  • Je ondersteunt het projectteam bij diverse administratieve taken, zoals werfmeldingen, verzekeringsaangiften, opstellen van werfmappen, inboeken van keuringen, en het bestellen van materiaal.
  • Daarnaast beheer je de agenda en planning van verschillende projecten.
  • Je speurt naar mogelijkheden tot verbetering, zowel op bedrijfs- als teamniveau, met focus op planning, organisatie en verdere opvolging.

Functie eisen

Wie zoeken we?

  • Een communicatieve werknemer die staat te popelen om aan de slag te gaan.
  • Je bent een administratieve duizendpoot met een voorliefde voor cijfers.
  • Commerciële flair en affiniteit met de bouwsector zijn een plus.
  • Je kunt professioneel feedback geven en ontvangen.
  • Creativiteit in het vinden van oplossingen in een snel veranderende omgeving is een troef.
  • Resultaatgericht werken en streven naar klanttevredenheid zijn voor jou vanzelfsprekend.
  • Naast vloeiend Nederlands beheers je ook het Frans goed.

Arbeidsvoorwaarden

Onze klant biedt jou een gevarieerde job in een innovatief en sterk groeiend bedrijf in de energiesector. Een plezierige bedrijfscultuur waar collega’s je met open armen ontvangen. Samen streven ze naar een betere, duurzame wereld. Groeikansen, initiatief nemen en ondernemen staan centraal. Bovendien is het kantoor vlot bereikbaar met de wagen of de fiets.

  • Een salaris dat past bij jouw ervaring, waarbij opmerkelijke prestaties de mogelijkheid bieden om jouw vaardigheden en loonpakket verder te ontwikkelen.
  • Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag;
  • Een fulltime werkweek van 40 uur met 32 vrij in te plannen verlofdagen.
  • Contract van onbepaalde duur;

Solliciteer nu en draag bij aan een duurzame toekomst!

Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende functie? Aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen met jouw cv naar arnaud@edconsult.be of bel ons op +32479418527.

Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze rol? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen helpen en hij/zij een droomjob krijgt, ontvang je maar liefst €250 als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures