Terug naar overzicht
  • Plaats

    Gent

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

  • Professioneel en vriendelijk onthaal aan de receptie.
  • Aannemen en verwerken van telefoons.
  • Ontvangen en begeleiden van bezoekers naar meetingrooms.
  • Beheer kantoormateriaal.
  • Inkomende en uitgaande post verwerken, e-mails en correspondentie beheren
  • Allround administratieve ondersteuning.
  • Je neemt ook zelf initiatieven en denkt mee hoe de administratieve flow op de meest efficiënte manier kan gerund worden.

Functie eisen

  • Je hebt een eerste werkervaring in een onthaalfunctie en behaalde een hoger diploma.
  • Je kan nauwkeurig, efficiënt en discreet werken.
  • Je bent representatief, people minded en voldoende assertief.
  • Je bent gedreven, stressbestendig en hebt een positieve ingesteldheid.
  • Je bent Nederlandstalig met een goede kennis Frans en Engels.
  • Een administratieve duizendpoot en die communicatief zeer sterk is en snel kan schakelen.
  • Je kan zowel in team als volledig zelfstandig werken en draagt discretie hoog in het vaandel.

Arbeidsvoorwaarden

  • Je komt terecht in een internationale, snel evoluerende en succesvolle onderneming;
  • Er is een dynamische werksfeer met ruimte voor initiatief en autonomie;
  • Loon is afhankelijk van ervaring;
  • Groepsverzekering & Hospitalisatieverzekering;
  • Ecocheques;

Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende rol als onthaalbediende? Aarzel dan niet om een e-mail te sturen met jouw cv naar charlottedc@edconsult.be of ons te bellen op +32485145905.

We horen graag van je!

Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze functie? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen aannemen en hij/zij een droomjob krijgt, storten we maar liefst 250 euro op jouw rekening als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures