Terug naar overzicht
  • Plaats

    Evergem

  • Gepubliceerd op

Jouw functie

Als Office assistant speel je een centrale en cruciale rol in het team: je bent het eerste aanspreekpunt en je biedt administratieve ondersteuning aan verschillende afdelingen. Je hebt een heel gevarieerd takenpakket:

  • Je ondersteunt onze directie, sales-, design- en productieafdeling op administratief vlak;
  • Je beantwoordt binnenkomende telefoons, verwerkt de post en verwelkomt bezoekers op een professionele manier;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor office gerelateerde zaken (bestellen kantoormateriaal, aankopen projectmateriaal, vergelijking van leveranciers…).
  • Je volgt uiteenlopende praktische zaken op zoals de klantendossiers, projectdocumenten, onderhoudsdiensten…
  • Je neemt initiatieven om het werk vlot en efficiënt te laten verlopen.
  • Samen met je collega vorm je een top duo en zijn jullie elkaars back-up.

Interesse? Bel/whatsapp naar +32485145905 of stuur een mailtje naar charlottedc@edconsult.be

Jouw profiel

  • Je bent een goedlachse en sterk communicatieve collega;
  • Je werkt nauwkeurig, efficiënt en georganiseerd;
  • Je beschikt over een goede kennis van het Office-pakket, vooral Excel: je kan werken met draaitabellen en verschillende formules;
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en voldoende kennis van het Frans en Engels om te kunnen communiceren met klanten en leveranciers;
  • Je houdt van administratieve taken en helpt anderen met plezier;
  • Je bewaart het overzicht en bent stressbestendig;
  • Je hebt commerciële feeling en een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.

Bedrijfsprofiel

Al twee generaties ontwerpen en bouwen ze beursstanden, decors en interieurs met een kwalitatieve afwerking. Een team van 30 enthousiaste werknemers staan dagelijks voor je klaar. Het bedrijf zorgt voor een totale ontzorging, van ontwerp tot en met de uitvoering, én een correcte plaatsing.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een voltijdse job in een modern en mooi kantoor;
  • Een team van toffe collega’s en een sympathieke kantoorhond: Basiel;
  • 32 vakantiedagen (20 wettelijke + 12 ADV-dagen);
  • Werkuren: 8u30-17u15, op vrijdag tot 16u;
  • Loon: afhankelijk van profiel, dit aangevuld met ecocheques en maaltijdcheques;
  • Collectieve verlofregeling: 2 laatste weken van juli dient er verlof genomen te worden;
  • Een vaste functie bij een sterk groeiend bedrijf.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures