Terug naar overzicht
  • Plaats

    Knokke

  • Gepubliceerd op

Jouw functie

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de bewoners (telefonisch, per mail of in persoon) én het visitekaartje van het bedrijf. Door je vriendelijkheid en hulpvaardigheid maak je het verschil.
  • Je organiseert de gevraagde dienstverlening en staat in voor de communicatie hieromtrent naar klanten en leveranciers, in zowel Nederlands en Frans. Hierdoor sta je in nauw contact met de verschillende leveranciers, respecteer je deadlines en afspraken en ga je waar nodig de extra mile …
  • Je houdt nauwkeurig en dagelijks de administratie bij rond alle dienstverlening en aanvragen in het CRM systeem.
  • Je bent hands-on en flexibel. Je gaat graag langs bij klanten om o.a. een technieker toegang te geven tot de woning of voor een bezoek. Hierdoor ben je regelmatig op de baan en hou je telefonisch contact met je collega’s.
  • Je hebt een groot gevoel voor verantwoordelijkheid, je bent discreet en steeds hulpvaardig ten aanzien van onze klanten.
  • Je handelt proactief en anticipeert op mogelijke vragen of problemen van klanten, samen met je collega’s.
  • Je werkt nauw samen met je collega’s om het beste resultaat te bekomen, teamwork makes the dream work!

Interesse? Bel/whatsapp naar +32485145905 of stuur een mailtje naar charlottedc@edconsult.be

Jouw profiel

  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en Frans  (zowel gesproken als geschreven).
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS Office.
  • Je bent dienstvaardig en haalt er plezier uit om mensen verder te helpen.
  • Je bent hands-on en probleemoplossend, alsook creatief.
  • Je bent een teamplayer die ook zelfstandig kan werken en neemt graag initiatief.
  • Je beschikt over voldoende maturiteit en peoplemanagementskills om de dagdagelijkse operationele flow mee vorm te geven en te coördineren.
  • Je hebt enkele jaren ervaring binnen dienstverlening in o.a. de hotelsector, commerciële binnendienst, …
  • Je bent op zoek naar een fulltime betrekking.
  • Je bent onmiddellijk of vrij snel beschikbaar.

Bedrijfsprofiel

Als betrouwbare partner met uitgebreide ervaring, transparante communicatie en hoogstaande service organiseren ze een uitgebreide dienstverlening voor al hun klanten.

Arbeidsvoorwaarden

  • Je komt terecht in een dynamisch bedrijf met een positieve vibe.
  • Je ontvangt een marktconforme verloning aangevuld met extralegale voordelen.
  • Een afwisselende job waarbij je zowel op kantoor als ter plaatse bij de klanten gaat.
  • Je krijgt onmiddellijk een vast contract.
  • Je werkt van maandag tem vrijdag: 8u30-17u30.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures