-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Jouw functie
Voor een orthopedisch bedrijf in volle groei zijn we op zoek naar een dossierbeheerder die deel zal uitmaken van een team van 7 personen (bureau):
- Je helpt klanten bij het bekomen van het juiste hulpmiddel en ondersteunt hen administratief;
- Je werkt hiervoor nauw samen met de orthopedische verstrekkers en maakt de dossiers op;
- Je zal de dossiers van de klanten aanvragen, verwerken en opvolgen;
- Je staat klanten en zorgverstrekkers te woord via mail;
- Ook zal je in contact staan met de mutualiteit om zo een goed mogelijk advies te verlenen aan de klant;
Jouw profiel
- Je hebt een eerste administratieve werkervaring;
- Indien je uit de sector komt heb je een streepje voor;
- Punctueel en nauwkeurig is zeer belangrijk;
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans;
- Je bent zeer empathisch;
Bedrijfsprofiel
Het bedrijf (40 werknemers) biedt u alle hulpmiddelen om in alle comfort en ten volle te leven. Samen met u gaan ze op zoek naar de beste oplossing voor uw situatie, die ze keer op keer vinden voor hun klanten dankzij de jarenlange ervaring en zeer uitgebreide expertise.
Arbeidsvoorwaarden
- Je krijgt onmiddellijk een vast contract van onbepaalde duur;
- Loon is afhankelijk van ervaring en competenties;
- Ecocheques;
- Groepsverzekering;
- Glijdende uren (beginnen tussen 8 en 9);
- Verlof: sluit collectief (2 laatste weken van juli en 1 week in augustus);