Terug naar overzicht
  • Plaats

    Aalter

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

Enkele verantwoordelijkheden die ze graag aan jou toevertrouwen als dossierbeheerder in hun boekhoud- en advieskantoor regio Aalter:

  • Je bent het aanspreekpunt van je klanten en biedt ondersteuning in de verdere groei en optimalisatie van hun onderneming.
  • Je geeft bedrijfseconomisch en fiscaal advies waar nodig, op termijn zal je ook instaan voor periodieke meeting met de klant.
  • Je beheert je eigen klantenportefeuille en volgt deze nauwgezet op. Je doet dit voornamelijk voor vennootschappen.
  • Je staat in voor de analyses rond sociale bijdragen en voorafbetalingen en het uitvoeren van de eindafsluiten.

Functie eisen

  • Je beschikt over een diploma A1 boekhouden, Bachelor diploma in financiële richting of gelijkaardig met minimaal 5 jaar relevante ervaring.
  • Je hebt een sterke affiniteit voor digitalisering of je hebt een eerste ervaring met digitale boekhouding.
  • Het spreekt voor zich dat je perfect kan omgaan met deadlines en stressbestendig moet kunnen werken.
  • Het is belangrijk dat je van nature analytisch, integer en tactvol bent.
  • Je hebt een logisch denkvermogen dat maakt dat je snel inzicht hebt in de werking van verschillende softwarepakketten.
  • Je bent klantgericht en sociaalvaardig met oog voor permanente verbetering en adviseert je klanten hierin proactief.
  • Je bent leergierig en op zoek naar een uitdagende functie waar je met veel ambitie en motivatie te werk wilt gaan.
  • Last but not least ben jij een echte teamplayer en vind je het belangrijk om een goede klik met jouw team en klanten te hebben.

Bedrijfsprofiel

Onze klant is een sterk groeiende familiale onderneming in digitale boekhouding en adviesverlening. Het team bestaat uit dertig werknemers en door groei zijn ze op zoek naar nieuwe collega's.

Arbeidsvoorwaarden

Je kan rekenen op:

  • Een vast contract van onbepaalde duur in een flexibele tijdsregeling met mogelijkheden tot homeworking. Want een goede work-life balance vinden ze belangrijk.
  • Een maandelijks loon waar je blij van wordt aangevuld met extralegale voordelen en de mogelijkheid tot een bedrijfswagen.
  • Dankzij hun Academy krijg je talloze kansen om jezelf verder te ontwikkelen en mee te groeien in het bedrijf, de richting die bepaal jij.
  • Bij onze klant houden ze van een open sfeer en werken ze onder het motto ‘een dag niet gelachen is een dag niet geleefd’.

Interesse? Stuur een mailtje naar charlottedc@edconsult.be of geef ons een belletje op +32485145905.

Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze functie? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen aannemen en hij/zij een droomjob krijgt, storten we maar liefst 250 euro op jouw rekening als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures