Terug naar overzicht
  • Plaats

    Gent

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

Onze klant is gespecialiseerd in machine transport, speciale hijswerken, montage en totaalprojecten. Zo kunnen ze instaan voor het transport, de installatie, olievulling, testing & commissioning, onderhoud tot zelfs verschroting van transformatoren. Hun klanten zijn productiebedrijven, fabrikanten van machines, energiebedrijven & medische bedrijven. 

Op dit moment telt de organisatie een personeelsbestand van 20 medewerkers. Echter, in lijn met hun ambitieuze groeiplannen, streven ze ernaar dit aantal op korte termijn te verdubbelen naar 40 medewerkers. Als onderdeel van deze expansiestrategie zijn ze op zoek naar een geschikte kandidaat voor de positie van assistent manager. De assistent manager zal belast worden met de dagdagelijkse operationele activiteiten van het bedrijf en zal tevens verantwoordelijk zijn voor het optimaliseren van de softwaretoepassingen binnen de organisatie.

  • Nauwkeurige administratieve ondersteuning van projecten (facturatie, offertes inboeken, lijsten trekken...);

  • Het inplannen van opleidingen voor de arbeiders, het verstrekken van nauwkeurige informatie met betrekking tot de lopende projecten, en het waarborgen dat zij geschikte werkkleding dragen, zijn essentiële verantwoordelijkheden;

  • Optimalisatie en implementatie van hun software pakketten;

  • Gegevens verwerken met inzicht (zoals maken van analyses);

  • Zelfstandige en correcte administratieve organisatie en opvolging voor VCA certificaat;

  • Indien je kan tekenen in Autocad is dit een pluspunt maar geen vereiste;

Jouw profiel

  • Je bent opgeleid op bachelor niveau of gelijkwaardig door ervaring;
  • Nederlands (voertaal), Engels en basis Frans: zorgvuldige taal en houding;
  • Grondige kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook en OneNote);
  • Je bent ordelijk, administratief sterk, nauwkeurig en discreet;
  • Je hebt een hoog aanpassingsvermogen en houdt van een stevig tempo;
  • Je overlegt spontaan en assertief zodat iedereen op de hoogte is van de laatste veranderingen;
  • Je bent bereid om enkele dagen te beginnen om 8u;

Arbeidsvoorwaarden

  • Een voltijdse betrekking maar een 4/5e betrekking kan worden besproken; 
  • tussen 3200 en 4000 euro bruto + extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering worden aangeboden;
  • Op termijn kan een bedrijfswagen worden aangeboden;
  • Een stabiele en familiale werkomgeving;
  • Een veelzijdige en leerrijke functie;

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Aarzel dan niet om een e-mail te sturen met jouw cv naar charlottedc@edconsult.be of ons te bellen op +32485145905.

Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze functie? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen aannemen en hij/zij een droomjob krijgt, storten we maar liefst 250 euro op jouw rekening als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures