-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
Voor een projectontwikkelaar actief in Zeeuws-Vlaanderen zijn wij op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker.
Taken:
- Beantwoorden van telefoons, e-mails en andere correspondentie.
- Ontvangen van klanten en verzorgen van het eerste contact.
- Inplannen van afspraken en beheren van agenda’s.
- Inboeken en verwerken van offertes, facturen en bankafschriften.
- Uitvoeren van betalingen en opvolgen van bankrekeningen en cashmanagement.
- Archiveren van administratieve documenten en gegevens.
- Beheren van dossiers en coördineren van kantoorfaciliteiten.
- Aansturen van de externe schoonmaakploeg en ramenwasser.
- Beheren van kantoorvoorraden en verzorgen van catering.
Jouw profiel
- Uitstekende kennis van Outlook, Excel, en Word.
- Affiniteit met cijfers en rekenen, met een solide kennis van boekhoudkunde en BTW (Nederlandse boekhouding).
- Talenkennis:
- Nederlands: Zeer goed
- Engels en Frans: Minimaal basiskennis
- Duits: Een pluspunt
- In het bezit van een rijbewijs B.
- Zelfstandig en proactief.
- Sterk in communicatie en organisatie.
Arbeidsvoorwaarden
- Vast in dienst (Nederlandse loondienst) of mogelijk op zelfstandige basis.
- Aantrekkelijk salaris: +- €3.000 netto.
- GSM met abonnement.
- Bedrijfswagen met tankkaart.
- Laptop.
- Fulltime werkweek van 9u tot 17u30.
- Aangename werkomgeving in een hecht team (+- 5 personen).
- Vrijdagnamiddag aperitieven en af en toe gezellige etentjes met het team.
- Verlofdagen volgens de bouw (3 weken zomer, 1 week kerst, 1 week Pasen).
Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende functie? Aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen met jouw cv naar arnaud@edconsult.be of bel ons op +32479418527.
Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze rol? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen helpen en hij/zij een droomjob krijgt, ontvang je maar liefst €250 als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend