Terug naar overzicht
  • Plaats

    Rumbeke

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

  • Je beheert de bestaande klantenportefeuille, zorgt voor een nauwe opvolging (telefonisch en per mail) teneinde de betalingstermijn van de klanten te verkorten.

  • Je staat in voor de ordervrijgave en bekijkt elke situatie met een financieel kritisch oog.

  • Je werkt samen met de kredietverzekeraar voor de aanvraag van kredietlimieten en zorgt ook voor de maandelijkse rapporteringen (achterstallige vorderingen + omzetten). Indien nodig stel je een schadedossier op.

  • Je bent verantwoordelijk voor de creatie van klanten en leveranciers.

  • Je hebt regelmatig contact met collega’s uit de verschillende afdelingen.

  • Je ondersteunt het facturatieteam tijdens de maandafsluit. 

Jouw profiel

  • Je beschikt over een bachelor diploma, bij voorkeur in een financiële- of taalrichting. 

  • Je hebt idealiter een eerdere werkervaring opgebouwd, bij voorkeur in een internationale context.

  • Je bent een administratief sterk ‘pietje-precies’ en hebt een goede kennis van Microsoft Office. Heb je reeds ervaring met de boekhoudmodule van Navision en/of Microsoft Dynamics? Dan heb je een streepje voor!  

  • Je functioneert zowel zelfstandig als in teamverband en kunt je probleemloos integreren in een bestaand team.  

  • Je werkt grondig en gestructureerd, bent leergierig en gedreven en hebt daarnaast ook de nodige zin voor verantwoordelijkheid. 

  • Je bent communicatief sterk en kennis Nederlands, Engels en Frans is vereist. Kennis van Duits zien wij als een pluspunt.

  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Finance Director.  

Arbeidsvoorwaarden

  • Je komt terecht in een internationaal, snelgroeiend, innovatief en duurzaam bedrijf.  

  • Je kunt genieten van een dynamische en teamgerichte werkomgeving waar je volledig jezelf kan en mag zijn. 

  • Je kunt volop de vruchten plukken van een werkplek die inzet op continue kansen tot verdere ontplooiing. Persoonlijke én professionele groei? Check!  

  • Je werkt in een 38-urenweek met glijdende uren. Na de nodige inloopperiode, kan je 2 dagen per week van thuis uit werken. Work-life balance? Check!  

  • Je krijgt bovenop je wettelijke vakantiedagen ook nog 3 bedrijfsdagen (!) die je vrij kunt inplannen (in samenspraak met je collega’s).   

  • Je krijgt van ons een competitief, motiverend en volledig salarispakket (cf. maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering,...).

  • Je ontvangt regelmatig een uitnodiging voor een van de vele afterworks en/of andere leuke activiteiten. Werkplezier? Kun je bij deze ook gaan afvinken!  

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Aarzel dan niet om een e-mail te sturen met jouw cv naar arnaud@edconsult.be of ons te bellen op +32479418527.

Ken je iemand in je netwerk die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en perfect zou passen bij deze functie? Laat het ons weten en geef ons zijn/haar gegevens door. Als we de kandidaat kunnen aannemen en hij/zij een droomjob krijgt, storten we maar liefst 250 euro op jouw rekening als dank voor je waardevolle referentie. #ReferaFriend

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures